tisdag 25 maj 2010

Fototripp i Linköping

Ja i helgen var jag ju som ni redan vet och träffade ett helt gäng med underbara fototjejer. Oj vad roligt det var. Stålande väder, god mat, underbar miljö och jag lärde mig massor. Bland annat har jag lärt mig en hel del nytt gällande bildredigering och det antar jag att ni kommer märka. Man fastnar i det hur lätt som helst när man inser hur mycket man kan göra för att framhäva bilden ännu mer.
En av nackdelarna är väl att man vill köpa en massa ny utrustning nu bara...

Pia
Pia vid eken

Linda Linda

Anneli. En härlig fotograf som var proffs på att "dirigera" sina modeller framför kameran. Tack Anneli för husrum och alla tips i PS.
Anneli liggande

Lina.
Lina vid eken

Ulrica.
Ulrica


Jag.
Jag på stenen
(foto: Ulrica)

Tack tjejer för en underbar helg. Jag hoppas att vi kan ses snart igen.

3 kommentarer:

ulrica 25 maj 2010 kl. 03:53  

Helt underbara bilder, vännen!!! Och jag måste säga att den översta bilden på Pia är enastående.. så häftigt med att hon sitter nästan och gömmer sig bakom trädet :)

kram Ulrica

Nallebr.. 25 maj 2010 kl. 09:02  

super fina bilder!! och jag hoppas verkligen vi ses snart igen:)

Anneli - A'la Foto 26 maj 2010 kl. 03:49  

Fina bilder Johanna! Jag tycker bilden på mig är jättefin! Och den på Ulrica är också fantastiskt fin! Jag gillar softningen du fått till i dina bilder! Riktigt snyggt!
Och tack för dina fina ord om mig! Jag frågade dig just i Ulricas blogg om det var jag som var svår att följa som fotograf eller om det var att du hade fyra framför dig! För är det jag så skulle jag vilja veta vad det är jag gör som är svårt att förstå och följa! Jag vill ju bli bättre så det skulle jag bli väldigt glad över att höra!

Tack själv för allt...det har varit så roligt att träffas och hoppas det blir en höstträff igen...ser framemot det! :O))

kram!

  © Free Blogger Templates Photoblog III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP